dilluns, 18 de maig del 2020

DILLUNS 18, TASQUES

¡Bon dia! Anem a començar la setmana amb una cançó.



Mireu quins cartells que heu elaborat. M'han agradat molt!
Crec que estan tots els que m'heu enviat, si m'he deixat algú m'ho dieu i ho afegiré encantada.


SOCIALS:  Durant aquesta setmana m'agradaria que fessiu el vostre arbre genealògic.
Sabeu què és?
Es tracta de veure de una manera clara i visual les arrels i branques d'una família, i es pot fer com vulgueu, jo sé que sou molt creatius i creatives.

Podeu aprofitar per veure fotos i contar historietes de quan erau més petits, segur que n'hi ha mil. Sempre és divertit enrecordar històries i anècdotes

Us deixo aquest exemple, però en el vostre podeu posar els noms de les persones i aferrar fotos o dibuixar

 

MATES: Heu de fer una fitxa de https://es.liveworksheets.com/workbooks/

SOLUCIÓ

ENGLISH: Good morning! Avui farem unes fitxes que trobareu a la web "Liveworksheets" sobre la unitat 3.

EDUCACIÓ FÍSICA: 

Avui trobareu la tasca al Bloc d'Educació Física. Heu de fer un comecocos i jugar-hi com us propos al bloc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada