dijous, 23 d’abril del 2020

DIJOUS 23, TASQUES

BON DIA! En la pàgina principal del blog teniu les instruccions de conselleria i els acords que varem arribar com a claustre http://ceipsabodega.blogspot.com/ si teniu algun dubte em podeu preguntar.

Avui és el dia de Sant Jordi, per tant és el dia del LLIBRE!!
I com és un dia especial...us he preparat activitats especials.

M'heu de perdonar perquè no sóc "youtuber", a més em dona MOLTA vergonya gravar-me, però espero que us agradi aquest video! 😘
Si algú s'anima a contar un conte o a mostrar el que més li agrada, estaré encantada de penjar-ho al bloc.




I ara un joc que crec que us agradarà, estic desitjant veure els vostres comentaris. NO OBLIDEU LLEGIR BÉ! MOLTA SORT! 🍀🍀


I quan acabeu anem a https://es.liveworksheets.com/workbooks/ a fer un fitxa sobre la llegenda de Sant Jordi, però una mica diferent.


4 comentaris:

  1. Hola Sonia soy Sara Guasch, me ha encantado el libro que nos has contado hoy!
    Me gustaria que otro dia nos cuentes otro cuento. a
    Muchos besitos,
    Sara Guasch

    ResponElimina
  2. Gràcies Sara, estic molt contenta! Una abraçada grossa

    ResponElimina
  3. Hola Sonia, soy Ayman, quiero que cuentes otro cuento, el que nos has contado ayer me gusto mucho.
    un beso

    ResponElimina
  4. Gràcies Ayman, em va donar molta vergonya, però com us va agradar un altre dia us contaré més

    ResponElimina