dimarts, 21 d’abril del 2020

DIMARTS21 D'ABRIL, TASQUES

Bon dia, Robots! En aquest trimestre, més que mai, m'agradaria conéixer la vostra opinió, a més ens servirà per practicar l'escriptura.
Baix l'entrada del blog posa "cap comentari" allà podeu escriure i dir-me que us pareixen les activitats que anem posant els mestres, sempre amb un vocabulari correcte. També m'ho podeu enviar al meu mail. EM FA MOLTA IL·LUSIÓ QUAN M'ESCRIVIU I M'ENVIAU FOTOS!

En MATES avui anem a fer càlcul i per això us he preparat aquest joc, a veure que us pareix...


També aquesta fitxa de https://es.liveworksheets.com/workbooks/

SOLUCIÓ

CASTELLÀ: ¡Buenos días! Espero que estéis todos bien y con las pilas cargadas para comenzar este tercer trimestre. Hoy os dejo una lección de Snappet para repasar el uso de las Mayúsculas. Ánimo a todos:

SNAPPET -- LENGUA CASTELLANA -- LECCIONES -- 4. Ortografía: La mayúscula

PLÀSTICA:
Bon dia! Avui dibuixarem un lleó! Necessitarem un llapis, colors, un fol i tisores.
Aquí teniu l'enllaç on trobareu les pases a seguir!

HOW TO DRAW A LION!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada